31 Temmuz 2011 Pazar

Maltese

Uzun bir aradan sonra maltalilar hakkında bir yazı yazayım dedim. Burda yaşayan insanların %98 i, gerek maltali gerekse yabancısı, birbirine karşı çok saygılı. Tabii bu saygılı tavrında karşılığını da bekliyorlar. Birde birbirlerinden sürekli özür diliyorlar dolayısıyla burada en fazla duydugum kelime "sorry". Bir kere denedim, karşımdan gelen adamın tam karşısına geçip yürüyeyim dedim adam bana yol verip özür diledi.

Sabahları insanlar birbirlerine gülümseyerek başlarıyla selam veriyorlar. Bu özelliklerini çok sevmekle kalmayıp her sabah uyguluyorum.

Araba olayına gelirsek, hayatımda bu kadar sabırlı bir halk görmedim. Önündeki araba 1-2 dk nedensiz yere beklese bile hiç korna falan çalmadan bekliyorlar. Yaya geçitleri, adamlar direk durmaya programlanmış, ama onun haricinde durmalarını beklemeyin, nasılsa durur falanda demeyin o iş sadece yaya geçitlerinde işe yarıyor.

Şimdilik bu kadar aklıma birseyler gelirse ilave ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder